Udaljena podrška korisnicima

Getim pruža uslugu udaljene podrške prvenstveno ugovornim klijentima na njihov zahtjev

Daljinskim putem pomoću telefonske i internetske veze svojim korisnicima pružamo podršku u radu računala i poslužitelja podataka.

Udaljenim pristupom moguće je odraditi dijagnostiku kvara, instalacije raznih programa, instalacije i konfiguracije pisača, skenera, bankarstva i sl.

Kako biste našem stručnom osoblju omogućiti pristup za daljinsko upravljanje vašim računalom potrebno je s naše stranice prezeti aplikaciju za Windows ili Mac OS.

Image

Korištenje udaljene podrške je iznimno jednostavno. Aplikaciju pokrećete po potrebi, telefonski nam javljate jedinstven kod vašeg računala, tehničar pokreće vezu i čeka vaše odobrenje nakon čega se veza uspostavlja. Tehničar i Vi istovremeno vidite vašu radnu površinu i zajedno upravljate pokazivačkim uređajima što omogućuje brzo rješavanje problema. 

Odobrenjem pristupa tehničaru omogućujete daljinsko upravljanje vašom radnom površinom, kao i prijenos datoteka po potrebi. Getim poštuje vašu privatnost i sigurnost podataka te nikada neće prenijeti podatke na ili s vašeg računala bez vašeg dopuštenja. Svi preneseni podaci će biti isključivo vezani za potrebe rješavanja problema zbog kojeg ste zatražili udaljenu podršku. 

logo

Naši klijenti su naša snaga, postanite i Vi naš klijent!

 

Vaš informatički partner

Informatička tvrtka Getim d.o.o. bavi se prodajom i servisiranjem računala i ostale informatičke opreme, designom i internet uslugama: web designom, programiranjem i hostingom.

Pratite Getim @ Facebook

Važni linkovi

  • antivirus.hr
  • najbolji program za zaštitu Vašeg računala - Kaspersky antivirus
  • sigurandns.hr
  • najmodernija zaštita filtriranjem sadržaja s interneta
  • design.getim.hr
  • od izrade vizualnog identiteta, preko tiskanih materijala, web stranica do digitalnog oglašavanja i socijalnih mreža